Zadania

  • Staż przemysłowy, krajowy dla studentów kierunku AiR
    • Cel zadania: nabycie i podniesienie kompetencji oraz umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy studentów poprzez realizację wysokiej jakości staży we współpracy z partnerami przemysł. Wydz. MT. Stażyści zdobędą doświadczenie zawodowe ułatwiające start zawodowy na rynku pracy poprzez poznanie własnych predyspozycji zawodowych oraz umiejętności praktycznego powiązania wiedzy akademickiej z umiejętnościami praktycznymi. Potrzeba zadania wynika z wymagań rynku pracy, gospodarki oraz pracodawców, którzy wymagają, aby absolwent studiów I i II st. kier. AiR posiadał umiejętności praktyczne w zakresie automatyki przemysłowej. 
    • Zaplanowane działania: Zaplanowane w ramach projektu działania służą lepszej adaptacji absolwentów do potrzeb rynku pracy. Łącznie w zadaniu przewidziano podniesienie kompetencji zawodowych 120 studentów, poprzez realizację staży (160 godz. – min. 20 godz. tyg.), co stanowi ok. 40% osób danego rocznika. Szczególny nacisk, podczas opracowywania programu staży, położony zostanie na potrzeby Przemysłu 4.0, a mianowicie zapewnienie dostępu do inteligentnych rozwiązań w obszarze szeroko rozumianej zaawansowanej automatyzacji i (lub) robotyzacji.
  • Staż przemysłowy, krajowy dla studentów kierunku MTA
    • Cel zadania: nabycie i podniesienie kompetencji oraz umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy studentów poprzez realizację wysokiej jakości staży we współpracy z partnerami przemysł. Wydz. MT. Stażyści zdobędą doświadczenie zawodowe ułatwiające start zawodowy na rynku pracy poprzez poznanie własnych predyspozycji zawodowych oraz umiejętności praktycznego powiązania wiedzy akademickiej z umiejętnościami praktycznymi. Potrzeba zadania wynika z wymagań rynku pracy, gospodarki oraz pracodawców, którzy wymagają, aby absolwent studiów I i II st. kierunku MTA posiadał umiejętności praktyczne w zakresie projektowania układów mechatronicznych. 
    • Zaplanowane działania: Łącznie, w ramach zadania, przewidziano podniesienie kompetencji zawodowych 120 studentów, poprzez realizację staży (160 godz. – min. 20 godz. tyg.). Szczególny nacisk podczas opracowywania programu staży, położony zostanie na potrzeby Przemysłu 4.0, a mianowicie zapewnienie dostępu do inteligentnych rozwiązań w obszarze szeroko rozumianej mechatroniki.
  • Staż przemysłowy, krajowy dla studentów kierunku ZiIP
    • Cel zadania: nabycie i podniesienie kompetencji oraz umiejętności praktycznego wykorzystania wiedzy studentów poprzez realizację wysokiej jakości staży we współpracy z partnerami przemysł. Wydz. MT, co zwiększy doświadczenie zawodowe studentów poprzez praktyczne rozwiązywanie problemów technicznych w trakcie staży przemysłowych u potencjalnych pracodawców. Potrzeba zadania wynika z wymagań rynku pracy, gospodarki oraz pracodawców, którzy wymagają aby absolwent studiów I i II st. kier. ZiIP posiadał umiejętności praktyczne w zakresie zastosowania metod związanych z technicznym i organizacyjnym przygotowaniem produkcji.
    • Zaplanowane działania: Zaplanowane w ramach projektu działania służą lepszej adaptacji absolwentów do potrzeb rynku pracy. Łącznie w zadaniu przewidziano podniesienie kompetencji zawodowych 90 studentów, poprzez realizację staży (160 godz. – min. 20 godz. tyg.), co stanowi ok. 40% osób danego rocznika. Szczególny nacisk, podczas opracowywania programu staży, położony zostanie na potrzeby Przemysłu 4.0, a mianowicie zapewnienia umiejętności związanych z dostępem do inteligentnych rozwiązań w obszarze inżynierii produkcji.
Script logo